اگر به دنبال خرید عدس روسی از وارد کننده آن با قیمت دست اول هستید خوب است با مشاورین فروش شرکت حبوبات الیزا در ارتباط باشید. شرکت حبوبات الیزا به عنوان وارد کننده عدس خارجی، آن را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد.

عدس روسی از جمله عدس های وارداتی قیمت مناسب در بازار است. اگر به دنبال عدسی هستید که که نه ضعیف و ارزان باشد و نه گران، عدس روسیه گزینه بسیار مناسبی است. عدس روسی سال هاست که در بازار خرید و فروش زیادی را به خود اختصاص داده است.

خرید عدس روسی به صورت عمده

اگر خرید عدس روسی به صورت عمده انجام شود قیمت نیز پایین تر خواهد بود. سعی کنید در صورت توان حجم عمده ای از عدس را تهیه کنید تا با حاشیه سود بالاتری بتوانید فروش داشته باشید.

وارد کننده های عدس در ایران به طور معمول عدس را به شکل عمده به خریداران خود عرضه می دارند. این یکی از دلایلی است که موجب شده قیمت وارد کننده کمتر از سایر مراکز باشد.

عدس روسی

قیمت عدس روسی در بازار

قیمت عدس روسی به موارد زیادی بستگی دارد. تغییر قیمت دلار در بازار باعث می شود قیمت تمام شده برای وارد کنندگان عدس روسی هر ساله متفاوت شود. به همین دلیل قیمت عدس روسی در بازار ثابت نیست. و برای اطلاع دقیق از آن باید با مراکز فروش عدس روسی در ارتباط بود.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت حبوبات الیزا
  شماره موبایل: 09128799290
  دفتر مرکزی تهران: 25917680-021